دریافت نوبت 021-55325809 طراحی و توسعه وبسایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رستار
موضوع مورد نظر خود را در کادر زیر وارد کنید

کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ایران

خدمات درمانی فیزیوتراپی با بیمه ایران

ابتلا به بیماری و بروز حوادث دردناک، ممکن است در زندگی هر شخصی اتفاق بیفتد. بیماری‌های مختلفی اعم از جسمی و روحی، همواره افراد را درگیر مشکلات مختلف می‌کند. یکی از انواع عارضه‌هایی که حوادث گوناگون، منجر به بروز آن می‌شوند، مشکلات حرکتی و عضلانی است. بیماران حرکتی برای رفع مشکل خود، نیاز دارند از انواع خدمات فیزیوتراپی استفاده نمایند. در کنار نگرانی به وجود آمده ناشی از بیماری، بسیاری از افراد نگران هزینه‌های بالای درمان نیز هستند. برای رفع این مشکل کلینیک‌های مختلفی تلاش کرده‌اند با عقد قرارداد با بیمه‌های مختلف، این دغدغه بیماران را برطرف کنند. در صورتی که اطلاع ندارید چگونه از خدمات فیزیوتراپی با بیمه ایران در این زمینه استفاده کنید، مطالعه ادامه مطالب می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

رزرو نوبت

کاهش هزینه‌های درمانی فیزیوتراپی با بیمه ایران

تصادفات رانندگی، انواع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و یا هرگونه آسیب، ممکن است باعث بیماری‌هایی شوند که لازم است با توصیه پزشک یک دوره مشخصی از خدمات فیزیوتراپی استفاده نمایند. امروزه با افزایش هزینه‌های درمان، بسیاری از خانواده‌ها توانایی تأمین این مبالغ را ندارند؛ در نتیجه مایلند به مراکزی مراجعه کنند که با انواع بیمه از جمله بیمه ایران قرارداد داشته باشند.

بیمارستان‌ها و مراکز فیزیوتراپی بسیاری در کلان شهر‌ها از جمله تهران وجود دارند که خدمات مربوطه را ارائه می‌کنند. برخی از مراکز دارای قرارداد با بیمه ایران هستند و کلینیک‌هایی نیز وجود دارند که اینگونه نیستند. طبیعتاً هزینه‌های سرسام‌آور درمان در برخی مراکز خصوصی، خارج از توان بسیاری از افراد است؛ در نتیجه مراجعه به کلینیکی که خدمات فیزیوتراپی با بیمه ایران ارائه می‌کند، بهترین گزینه است.

یکی از بهترین کلینیک‌های فیزیوتراپی در تهران، کلینیک فیزیوتراپی سنایی است که دارای جهت رفاه حال مراجعین، دارای قرارداد با انواع بیمه از جمله بیمه ایران است. تمام بیمارانی که تحت پوشش این بیمه هستند، می‌توانند جهت دریافت انواع خدمات فیزیوتراپی با بیمه ایران به کلینیک سنایی مراجعه کنند.

با بیمه ایران آشنا شوید!

یکی از بیمه‌های موجود در کشور ما، بیمه ایران است که یکی از هدف‌های آن ارائه خدمت به بیماران است. این سازمان در سال ۱۳۱۴ تأسیس شده و دارای ۲۰۵ شعبه در سراسر کشور است. با توجه به این تعداد شعبه، این سازمان می‌تواند در دورأفتاده‌ترین مناطق نیز خدمات ارائه کند. تمامی افرادی که تحت پوشش این بیمه هستند، می‌توانند تا میزان زیادی هزینه‌های درمان خود را کاهش دهند. اکنون ممکن است با این سؤال مواجه شوید که چگونه می‌توانید پرداخت هزینه‌های خود را به بیمه ایران واگذار کنید؟ در پاسخ باید بگوییم که در ابتدا باید در این سازمان یک حساب بیمه داشته باشید و یک مبلغ مشخص را به عنوان حق بیمه به بیمه ایران پرداخت نمایید.

خدمات فیزیوتراپی در بیشتر مواقع زمانبر است و ممکن است به تعداد جلسات زیادی نیاز باشد. در نتیجه با افزایش تعداد جلسات، هزینه درمانی نهایی نیز بسیار بالا می‌رود. همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد برای پرداخت هزینه‌ها از خدمات فیزیوتراپی با بیمه ایران استفاده کنند.

بیمه ایران چه خدماتی را پوشش می‌دهد؟

شرکت بیمه ایران خدمات مختلفی را ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها بیمه درمانی است. بیمه ایران هزینه درمانی فرد بیمار را پرداخت می‌کند. تمامی افراد که تحت پوشش این بیمه هستند، از خدمات درمانی این بیمه در خارج از کشور برخوردار خواهند بود. بیمه درمان مسافران خارجی به داخل کشور، از دیگر خدمات بیمه ایران است.

این سازمان علاوه بر بیمه درمان تکمیلی، خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند. بیمه اتومبیل، عمر، حوادث و آتش سوزی، بیمه مسافرتی و بیمه مسئولیت از دیگر خدمات شرکت بیمه ایران است.

بهترین کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ایران در نازی آباد

بسیاری از بیماران دغدغه پرداخت هزینه‌های درمانی را دارند. با توجه به تعداد جلسات بالای فیزیوتراپی و نامعلوم بودن مدت زمان دوره، هزینه نهایی درمان ممکن است بیش از توان مراجعین باشد. به همین دلیل کلینیک فیزیوتراپی سنایی که یکی از بهترین کلینیک‌های فیزیوتراپی در تهران و نازی آباد می‌باشد، جهت رفاه حال بیماران دارای عقد قرار داد با بیمه ایران می‌باشد. تمامی افرادی که تحت پوشش این بیمه هستند می‌توانند از خدمات آن استفاده کرده و مقدار قابل توجهی از هزینه‌های درمانی به آن واگذار نمایند.

در صورتی که می‌خواهید از خدمات فیزیوتراپی با بیمه ایران در نازی آباد استفاده نمایید، کلینیک فیزیوتراپی سنایی گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید. این کلینیک با مدیریت خانم دکتر بیات، طرف قرارداد با بیمه ایران می‌باشد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، دوره درمانی خود را به بهترین نحو سپری کنید. امکان استفاده از خدمات فیزیوتراپی با بیمه ایران در نازی آباد در کلینیک سنایی فراهم شده است. کافی است با کارشناسان کلینیک تماس گرفته و برای دریافت نوبت اقدام نمایید.

کلینیک سنایی با عقد قرارداد با بیمه ایران، تمامی خدمات درمانی فیزیوتراپی را به بهترین کیفیت و با هزینه مناسب به تمامی افراد تحت پوشش این بیمه ارائه می‌کند. در نتیجه دغدغه بیمارانی که مایل بودند با هزینه پایین دوره درمانی فیزیوتراپی را طی کنند، برطرف شده است.

جمع بندی

بسیاری از افرادی که به بیمارستان و کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند، علاوه بر نگرانی بابت بیماری، دغدغه هزینه‌های درمانی نیز دارند. بدین جهت بیمه ایران برای برطرف کردن این موضوع، بیمه درمان را ارائه کرده است که در این زمینه به یاری بیماران می‌آید.

کلینیک سنایی یکی از بهترین مراکز در این حوزه به حساب می‌آید که طرف قرارداد با بیمه ایران می‌باشد. در نتیجه بیماران دیگر نباید نگران هزینه‌های درمان خود باشند، زیرا کلینیک سنایی با بستن قرارداد با این سازمان، دغدغه مالی دوره درمان را برطرف کرده است. بدین ترتیب برای دریافت خدمات درمانی فیزیوتراپی با بیمه ایران کافی است به این کلینیک مراجعه کنید.

رزرو نوبت

توصیه می‌شود برای راحتی دریافت نوبت و عدم نیاز به مراجعه حضوری در همین صفحه نوبت ویزیت خود را دریافت نمایید. تمامی بیمارانی که تصمیم گرفته‌اند از خدمات درمانی کلینیک فیزیوتراپی سنایی استفاده نمایند، کافی است فرم رزرو نوبت در پایین همین صفحه را تکمیل نمایند. پس از تکمیل فرم و ارسال آن، کارشناسان کلینیک در اسرع وقت با شما تماس گرفته و جهت مراجعه حضوری، هماهنگی‌های لازم را با شما انجام خواهند داد.