دریافت نوبت 021-55325809 طراحی و توسعه وبسایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رستار
موضوع مورد نظر خود را در کادر زیر وارد کنید

کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ارتش

خدمات درمانی فیزیوتراپی با دفترچه درمانی بیمه ارتش

فیزیوتراپی از جمله خدماتی است که این روزها شاهد افزایش چشمگیر فعالیت آن هستیم، زیرا اغلب مردم به توصیه پزشک؛ برای درمان آسیب‌های فیزیکی و ناراحتی‌های جسمانی خود، بخشی از فرایند درمان‌شان را به کمک خدمات فیزیوتراپی سپری می‌کنند. این درحالی است که در سال‌های اخیر، هزینه‌های مربوط به فیزیوتراپی افزایش قابل توجهی داشته است؛ لذا بیشتر افراد برای درمان، به کلینیک فیزیوتراپی که با مراکز بیمه قرارداد دارد، مراجعه می‌کنند. به همین جهت امروز قصد داریم در رابطه با فیزیوتراپی با بیمه ارتش صحبت کنیم و بهترین کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ارتش را به شما عزیزان معرفی نماییم. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

رزرو نوبت

فیزیوتراپی با بیمه ارتش شامل کدام دسته از بیمه شدگان می‌شود؟

به طورکلی، افراد تحت پوشش بیمه ارتش به دو دسته تقسیم می‌شوند، که به شرح زیر می‌باشد:

  • جانباز و عائله آن
  • سرباز وظیفه و فرد عادی
  • موارد تحت پوشش بیمه ارتش

    خدمات درمانی تحت پوشش بیمه ارتش برای جانبازان

    جانباز و بستگان نزدیک او، که تحت پوشش بیمه ارتش می‌باشند؛ تمام خدمات درمانی و به خصوص فیزیوتراپی با بیمه ارتش، برای شخص جانباز و عائله او رایگان خواهد بود. البته لازم به ذکر است که در برخی موارد خاص مانند لیزر و… لازم است که ابتدا، نسخه فرد بیمار توسط یکی از پزشکان مورد اعتماد مرکز بیمه ارتش، تایید گردد.

    خدمات درمانی تحت پوشش بیمه ارتش برای افراد عادی

    برای دسته بعدی، یعنی سربازان و افراد عادی؛ هزینه فیزیوتراپی با بیمه ارتش، نیاز به فرانشیز دارد؛ یعنی درصد ناچیزی از هزینه‌ها باید توسط فرد پرداخت شود. پس اگر فردی از این دسته به یک کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ارتش مراجعه نماید، لازم است با آگاهی از هزینه‌های درمانی، بخشی از آن را بر عهده بگیرد.

    بیمه ارتش هزینه کدام یک از خدمات درمانی را پوشش می‌دهد؟

    در ادامه به برخی از خدمات درمانی تحت پوشش بیمه ارتش اشاره خواهیم، اما توجه فرمایید که میزان پوشش هر یک از خدمات نام برده شده، بسته به اینکه فرد تحت پوشش، در کدام دسته قرار داشته باشد؛ متفاوت خواهد بود.

  • هزینه‌های انواع جراحی‌های قلب، مغز و اعصاب، ستون فقرات، کمر و...
  • جبران هزینه‌های زایمان و تست غربالگری جنین
  • تامین هزینه‌های مربوط به نازایی و ناباروری
  • پوشش هزینه‌های سونوگرافی، ماموگرافی، الکتروکاردیوگرافی و...
  • هزینه همراه بیمار در بیمارستان (به شرطی که سن فرد بیمار، بالای ۷۰ یا کمتر از ۱۰ باشند)
  • هزینه آمبولانس و فوریت‌های پزشکی
  • جبران هزینه‌های گفتار درمانی، کاردرمانی و به خصوص فیزیوتراپی با بیمه ارتش پوشش داده می‌شود.
  • موارد تحت پوشش بیمه ارتش

    فیزیوتراپی با بیمه ارتش در نازی آباد

    یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بیماران به هنگام گذراندن دوره درمانی و به خصوص فیزیوتراپی، هزینه‌های آن است! لذا، یافتن یک کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ارتش یا سایر بیمه‌ها، می‌تواند نگرانی‌های ناشی از مسائل مالی را در ذهن بیمار کاهش دهد. به همین جهت امروز قصد داریم یک کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ارتش در نازی آباد تهران را به شما عزیزان معرفی نماییم، که علاوه بر بیمه ارتش با چند مورد دیگر از بیمه‌های کاربردی قرارداد دارد. کلینیک فیزیوتراپی سنایی در نازی آباد، به مدیریت خانم دکتر بیات جهت رفاه حال بیماران و کاهش نگرانی‌های ناشی از هزینه‌ها، با اغلب نهادهای معتبر بیمه، قرارداد دارد تا بیماران گرامی به راحتی بتوانند از خدمات فیزیوتراپی این مرکز برخوردار شوند.

    جمع بندی

    این روزها هزینه‌های خدمات درمانی و بهداشتی، به قدری زیاد شده است که هر فردی را مجاب به خرید بیمه درمانی یا تکمیلی می‌کند. به عبارت دیگر، بدون داشتن بیمه درمانی و باتوجه به هزینه‌های سرسام‌آور مراکز درمانی؛ تامین هزینه‌های مربوطه در برخی شرایط واقعا غیر ممکن است!

    لذا بهتر است انسان اندکی به فکر فردای خود بوده و پیش از بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه، نسبت به خرید یکی از بیمه‌های کاربردی جهت تامین هزینه‌های درمانی، اقدام نماید. بیمه ارتش یک نمونه از بیمه‌های کارآمد و مهم است که به طور معمول برای جانبازان و بازنشستگان ارتشی، یا نیروهای نظامی صادر می‌گردد؛ که البته افراد عادی هم می‌توانند این بیمه را خریداری نمایند. بیمه ارتش بخش عمده هزینه‌های درمانی افراد تحت پوشش را جبران کرده و با بسیاری از مراکز درمانی قرارداد دارد.

    به همین جهت اغلب بیمارانی که به دنبال یک کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ارتش هستند، به راختی می‌توانند نزدیکترین کلینیک را انتخاب نمایند، چون به احتمال زیاد با بیمه ارتش قرار داد داشته باشد؛ البته ناگفته نماند که اگر تمایل به استفاده از بیمه خود برای خدمات فیزیوتراپی دارید، حتما از اینکه کلینیک مدنظرتان با بیمه شما قرار داد داشته باشد، اطمینان حاصل فرمایید.

    رزرو نوبت در کلینیک فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه ارتش

    کلینیک‌ فیزیوتراپی سنایی، یک کلینیک فیزیوتراپی با بیمه ارتش در نازی آباد است که جهت رفاه حال بیماران و مراجعین محترم، با بیمه‌های مختلفی نظیر بیمه ارتش، بیمه شهرداری، بیمه آتیه سازان حافظ و… قرارداد دارد. به همین جهت به راحتی می‌توانید با تکمیل فرم زیر نسبت به مراجعه حضوری و شروع فرایند درمانی فیزیوتراپی خود اقدام نمایید. همچنین پس از تکمیل فرم مربوطه، کارشناسان حاضر در مرکز، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگوی سوالاتتان خواهند بود.