دریافت نوبت 021-55325809 طراحی و توسعه وبسایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رستار
موضوع مورد نظر خود را در کادر زیر وارد کنید

کلینیک فیزیوتراپی با بیمه شهرداری

خدمات درمانی فیزیوتراپی با بیمه شهرداری

اغلب ما به هنگام خرید دارو یا گذراندن دوره‌های درمانی مختلف، با هزینه‌های سنگین و سرسام‌آور بیمارستان و کلینیک‌ها مواجه شده‌ایم؛ و به وضوح می‌دانیم که اغلب افراد در جامعه، توان پرداخت چنین هزینه‌هایی را ندارند! اما جای نگرانی نیست؛ زیرا سازمان‌های مختلفی در سطح کشور، در زمینه ارائه خدمات بیمه و پوشش هزینه‌های درمانی فعالیت دارند. از جمله این سازمان‌ها، می‌توان به مرکز بیمه شهرداری اشاره کرد؛ که با عهده‌دار شدن هزینه‌های درمانی افراد تحت پوشش خود؛ به حمایت از حقوق بیمه شدگان می پردازد. یکی از خدمات ارزنده این سازمان، پوشش هزینه‌های درمانی فیزیوتراپی، عمل جراحی، بستری و… می‌باشد. لذا امروز در این گفتار قصد داریم فرایند فیزیوتراپی با بیمه شهرداری را بررسی کرده و در آخر یک کلینیک معتبر فیزیوتراپی با بیمه شهرداری در نازی آباد را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ پس تا انتهای این گفتار همراه ما باشید.

رزرو نوبت
آیکون بیمه شهرداری
بیمه شهرداری

چه کسانی می‌توانند از مزایای فیزیوتراپی با بیمه شهرداری بهره‌مند شوند؟

از جمله مهم‌ترین مشاغلی که کارکنان آن، ملزم به داشتن حق بیمه هستند، کارکنان شهرداری می‌باشند. تصور کنید شما به عنوان یک کارگر شهرداری، در حال رفتگری، نقاشی دیوار، ساختمان سازی، جمع‌آوری زباله و… هستید، که ناگهان حادثه ناگواری گریبان‌گیر شما می‌شود؛ در چنین شرایطی، سازمان شهرداری موظف است که تمام هزینه‌های درمانی و بستری شما را پرداخت نماید.

لذا در این میان، به یک ارگان بیمه برای حمایت از کارکنان شهرداری و پوشش هزینه‌های درمانی آنان، نیاز است؛ که هدف از بنیان‌گذاری بیمه شهرداری (شهر سالم) دقیقا همین مسئله می‌باشد. پس می‌توان گفت که بیمه شهرداری، وظیفه بیمه و پوشش هزینه‌های درمانی کارکنان و بازنشستگان این ارگان، و عائله آنها را برعهده دارد. بنابراین اگر مشکلی برای هر یک از افراد نام‌برده شده رخ دهد، که نیاز به گذراندن دوره درمانی نظیر فیزیوتراپی و… داشته باشند، می‌توانند از طرح فیزیوتراپی با بیمه شهرداری بهره‌مند شده و هزینه‌های پرداختی خود را کاهش دهند.

  • حق بیمه فرد مورد نظر، در زمان‌های مشخص شده و سر وقت پرداخت شود.
  • در زمان بروز حادثه، بین شخص و سازمان شهرداری، رابطه استخدامی وجود داشته باشد.
  • تایید کارمند مورد نظر، توسط سازمان بیمه شهرداری
  • فیزیوتراپی با بیمه شهرداری در نازی آباد

    کلینیک فیزیوتراپی سنایی به مدیریت خانم دکتر بیات، جهت رفاه حال بیماران محترم و کاهش هزینه‌های درمانی مراجعین، آماده ارایه خدمات فیزیوتراپی به بیمه شدگان بیمه شهرداری می‌باشد.

    جمع بندی

    امروز در رابطه با شرایط فیزیوتراپی با بیمه شهرداری توضیحاتی ارائه داده، و در پایان یکی از معتبرترین کلینیک‌های فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه شهرداری در نازی آباد را به شما عزیزان معرفی کردیم. در آخر توصیه ما به شما این است که اگر قصد گذراندن دوره درمانی فیزیوتراپی دارید، حتما در وهله اول، در رابطه با اینکه کلینیک مدنظر‌تان با بیمه شهرداری قرارداد دارد یا خیر؛ اطمینان حاصل فرمایید؛ سپس فرایند درمان خود را زیر نظر پزشک متخصص، آغاز کنید. ممنون که تا انتهای این گفتار همراه ما بودید.

    رزرو نوبت

    اگر قصد مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی با بیمه شهرداری را دارید؛ تنها کافیست در عرض چند ثانیه فرم موجود در پایین صفحه را تکمیل نمایید، تا پرسنل کلینیک فیزیوتراپی سنایی در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را جهت مراجعه حضوری و آغاز فرایند درمان، انجام دهند.