دریافت نوبت 021-55325809 طراحی و توسعه وبسایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رستار
موضوع مورد نظر خود را در کادر زیر وارد کنید

معرفی 6 تا از بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران

تیم تحریریه کلینیک سنایی
5 آبان 1401
بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران

یکی از وظایف اساسی انسان در طول زندگی، مراقبت از سلامت بدن است. از این‌رو، همواره به دنبال راهکارهای موثری برای مراقبت از جسم خود می‌باشد؛ اما گاهی ممکن است، بدن دچار عارضه‌های مختلفی شده و به درمان و مراقبت، نیاز داشته باشد. در چنین مواقعی، احتمالا با مراجعه به پزشک متخصص، پس از معاینه به شما توصیه می‌شود که برای درمان خود از روش‌های غیر تهاجمی مانند فیزیوتراپی، کمک بگیرید. پس شما باید بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران و خدمات کلینیک فیزیوتراپی را بشناسید.

فهرست مطالب

امروزه فیزیوتراپی، به عنوان یکی از روش‌های رایج؛ برای درمان انواع بیماری‌ها و مراقبت‌های پس از عمل، شناخته می‌شود. این روش درمانی، تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد عضلات و مفاصل دارد. لذا اگر شما هم از مشکلات اسکلتی-عضلانی رنج می‌برید و به دنبال یک مرکز فیزیوتراپی مدرن، برای گذراندن دوره درمان خود هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این گفتار همراه ما باشید تا با 6 تا از بهترین کلینیک فیزیو تراپی در تهران آشنا شوید. همچنین در سایت کلینیک سنایی می توانید با مرکز طب سوزنی هم آشنا شوید.

 

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران کدام است؟

این سوالی است که برای اغلب بیماران، هنگام جستجو برای یافتن یک کلینیک فیزیو تراپی مناسب، جهت گذراندن دوره درمانی‌شان؛ پیش می‌آید. لذا اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که انتخاب بهترین کلینیک فیزیو تراپی در تهران‌، کاملا به نیاز شما بستگی دارد! زیرا کلینیک‌ها خدمات درمانی مختلفی ارائه می‌دهند و هر یک از آن‌ها، سعی دارند خدمات خود را به بهترین نحو، به مراجعه‌کنندگان خود عرضه نمایند.

بنابراین اگر می‌خواهید بهترین کلینیک فیزیو تراپی در تهران را بیابید، ابتدا باید هدف خود را از مراجعه به کلینیک مشخص کنید، سپس به یکی از مراکز، که خدمات مورد نظر شما را به نحو احسن ارائه می‌دهد؛ مراجعه نمایید. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید، تا شما را با یکی از بهترین کلینیک های فیزیوتراپی در تهران آشنا کنیم.

بهترین کلینیک فیزیوتراپی

 

معرفی اول | کلینیک فیزیوتراپی سنایی در نازی آباد

کلینیک فیزیو تراپی سنایی، به عنوان بهترین کلینیک فیزیوتراپی در نازی آباد شناخته می شود؛ که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده است. این کلینیک به وسیله یکی از فیزیوتراپیست‌های باتجربه کشور، به نام سرکار خانم بیات، اداره می‌شود. خانم بیات، یکی از متخصصان مطرح در زمینه درمان بیماری‌های مغز و اعصاب، آسیب‌های ورزشی و جراحی‌های ارتوپدی می‌باشد. بیمارانی که پس از انجام جراحی زانو، شانه، کمر و… زیر نظر دکتر بیات، دوره درمانی خود را سپری می‌کنند؛ از خدمات فیزیوتراپی با دستگاه‌های پیشرفته و مدرن، در کلینیک سنایی بهره‌مند می‌شوند. در ادامه همراه ما باشید تا با چند مورد از خدمات اصلی این کلینیک آشنا شوید.

بررسی خدمات کلینیک فیزیوتراپی سنایی

از آنجایی که کلینیک سنایی به عنوان یکی از بهترین خدمات کلینیک فیزیوتراپی در تهران شناخته شده است، از این رو دارای خدمات بسیار ویژه نسبت به سایر کلینیک ها هستند. این خدمات به شرح زیر است:

  • مگنت تراپی
  • تکار تراپی
  • لیزر پرتوان
  • ‌ترکشن گردن و کمر
  • شاک ویو
  • کامپرشن

آدرس بهترین کلینیک فیزیوتراپی در نازی آباد

شهر تهران- منطقه نازی آباد- خیابان بازار دوم- نبش کوچه رنجبر- پاساژ یوسف- طبقه ۳- واحد ۳۸

 

دریافت مشاوره : 02155325809

 

معرفی دوم | کلینیک فیزیوتراپی قرار

آیا به دنبال بهترین کلینیک فیزیو تراپی در تهران هستید، که علاوه بر کیفیت بالای خدمات رسانی، دارای تجهیزات و دستگاه‌های به روز باشد؟! کلینیک فیزیو تراپی قرار نمونه‌ای از یک مرکز فیزیوتراپی مدرن، با کادری مجرب است، که با تکنیک‌های نوین درمانی، در خدمت مردم می‌باشند. این مرکز، به عنوان یک کلینیک فیزیوتراپی در تهران‌؛ دارای محیطی آرام و دلنشین بوده و حفظ آرامش روحی و فیزیکی بیماران، برای پرسنل کلینیک قرار، از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله خدماتی که در این مرکز به عنوان بهترین کلینیک فیزیو تراپی ارائه می‌شود، می‌توان به لیزر درمانی، مگنت تراپی، منوال تراپی، ماساژ درمانی، تمرین درمانی، الکتروتراپی و… اشاره نمود.

بهترین کلینیک های فیزیوتراپی

معرفی سوم | کلینیک فیزیو تراپی سبلان شرق

مرکز فیزیوتراپی سبلان شرق، از سال ۱۳۹۰ به عنوان بهترین کلینیک فیزیو تراپی در تهران آغاز به کار نمود. این کلینیک با استفاده از تجهیزات مدرن و به کارگیری روش‌های درمانی جدید به همراه کادری متخصص؛ پذیرای قدم‌های مهربان مراجعه‌کنندگان محترم می‌باشد.

از جمله خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود، می‌توان به فیزیوتراپی تنفسی، لیزر درمانی، فیزیوتراپی از راه دور و فیزیوتراپی در منزل اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این مجموعه علاوه بر روش‌های درمانی فیزیوتراپی، خدمات درمانی جهت بازتوانی ریه و ادم لنفاوی نیز ارائه می‌شود.

معرفی چهارم | کلینیک فیزیو تراپی صبای سلامت

اگر بخواهیم یکی دیگر از انواع خدمات کلینیک فیزیوتراپی در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم، که علاوه بر داشتن فیزیوتراپیست‌های مجرب، دارای دستگاه‌های مدرن و پیشرفته فیزیوتراپی باشد، کلینیک فیزیو تراپی صبای سلامت را معرفی خواهیم کرد. این کلینیک در غرب تهران واقع شده و با تجهیزات پیشرفته و امروزی، انواع خدمات فیزیوتراپی نظیر لیزر پرتوان، الکتروتراپی، شاک‌‌ویو، بیو فید‌بک، کمپرشن تراپی و تکار را به مراجعین محترم، عرضه می‌دارد.

شایان به ذکر است که در این کلینیک، خدمات درمانی فیزیوتراپی در منزل نیر ارائه می‌شود، لذا بیمارانی که امکان مراجعه به کلینیک را ندارند، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

معرفی پنجم | کلینیک فیزیو تراپی آذر

کلینیک فیزیو تراپی آذر، با جمعی از فیزیوتراپیست‌های باتجربه کشور، خدمات منحصربفردی را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. این مرکز یک کلینیک فیزیوتراپی در تهران است، که دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها برای انجام فیزیوتراپی با دستگاه‌های پیشرفته می‌باشد. لازم است این نکته اشاره کنیم که اگر روز تعطیل باشد و قصد مراجعه به این مرکز را داشته باشید، حتما باید از قبل با پرسنل مجموعه هماهنگ نمایید؛ تا از خدمات موردنظر بهره‌مند شوید. در مرکز فیزیوتراپی آذر، خدمات درمانی متنوعی به همراه دستگاه‌های پیشرفته عرضه می‌شود، که برخی از آن‌ها عبارتند از: دیاترمی، تکارتراپی، مگنت تراپی، الکتروتراپی، لیزر تراپی، شاک ویو، تمرین درمانی، کامپرس تراپی، مکانو تراپی، کامپرشن تراپی، کرایو تراپی و منوال تراپی.

معرفی ششم | کلینیک فیزیو تراپی ایران مهر

اگر قصد دارید به مجهزترین و بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران مراجعه کنید، مرکز فیزیوتراپی ایران‌مهر می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد. این مرکز دارای تجهیزات پیشرفته و مدرن زیادی بوده و می‌تواند بسیاری از خدمات درمانی مختلف مانند الکتروتراپی، مکانو تراپی، سوزن خشک، فیزیوتراپی ورزشی و… را با کیفیت عالی، به بیماران خود ارائه دهد.

 

چرا کلینیک فیزیوتراپی سنایی، بهترین کلینیک فیزیوتراپی در نازی آباد است؟

برای پاسخ به این سوال می‌توانیم به چند مورد از ویژگی‌های خاص و مثبت این مرکز اشاره نماییم؛ که به موجب این ویژگی‌ها، عنوان بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران را از سوی مراجعه‌کنندگان؛ دریافت نموده است.

کلینیک فیزیوتراپی سنایی در نازی آباد

●درمان بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن

در این کلینیک، با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته؛ و با ارائه برنامه درمانی منظم به بیماران، بهترین خدمات درمانی را در بهترین کلینیک فیزیو تراپی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند، تا در سریع‌ترین زمان ممکن درمان شده و به زندگی عادی خود بازگردند.

●فیزیوتراپی اختصاصی در منزل

در کلینیک سنایی، جهت رفاه حال بیماران و تسهیل دوره درمانی آن‌ها، خدمات فیزیوتراپی بصورت تخصصی به همراه پرسنل مجرب خانم و آقا، در منزل هم ارائه می‌شود.

●خدمات رسانی با کادر مجرب

این کلینیک که به عنوان بهترین کلینیک فیزیو تراپی شناخته شده است، با داشتن تیمی از بهترین فیزیوتراپیست‌ها، همواره خدمات باکیفیتی را به مراجعه‌کنندگان خود، ارائه می‌دهد. همین امر موجب جلب رضایت بسیاری از بیماران شده است.

●قیمت مناسب و مقرون به‌ صرفه

قیمت مناسب، یکی از ویژگی‌های بارز هر مرکز درمانی موفق و برتر می‌باشد. در این مرکز شما می‌توانید با قیمت‌های مناسب، از خدمات پیشرفته و نوین ارائه شده، بهره‌مند شوید.

 


     

    تمارین توانبخشی متداول کلینیک سنایی

    خدمات کلینیک فیزیوتراپی

    اولین تمرین توانبخشی | ورزش هیپ

    افرادی که آسیب دیده اند یا تحت عمل جراحی ارتوپدی قرار گرفته اند ممکن است دچار بی ثباتی مفصل، ضعیف شدن عضلات مفصلی و از دست دادن تعادل خود شوند. تمرینات مفصل ران نه تنها برای تقویت عضلات بلکه برای بازگرداندن تعادل به بیمار طراحی شده است. در اینجا دو تمرین مفصل ران آورده شده است.

    دومین تمرین توانبخشی | کشش چرخشی نشسته

    این تمرین عبارت به این شکل است که فرد روی زمین می نشیند و پاهای خود را صاف در مقابل خود قرار می دهد. در مرحله بعد، فرد باید یک پا را روی پای دیگر ضربدری کند و به آرامی به سمت پای خمیده خود بپیچد و یک دست خود را پشت سر بگذارد. با قرار دادن بازوی مقابل خود بر روی ران خم شده، فرد باید به بالای شانه خود نگاه کند و حدود 30 ثانیه در این وضعیت بماند.

    سومین تمرین توانبخشی | کشش همسترینگ به پشت

    این تمرین به این صورت است که باید روی زمین دراز بکشید و هر دو زانو را خم کنید. یک زانو را از روی زمین بلند کنید و زانو را به سمت سینه خود بیاورید. دست هایتان را پشت ران درست زیر زانو به هم بچسبانید. سپس، پای خود را صاف کرده و به آرامی به سمت سر خود بکشید تا زمانی که احساس کشیدگی کنید.

    چهارمین تمرین توانبخشی | تمرین دامنه حرکتی مچ دست

    مفصل مچ یک مفصل پیچیده است که از استخوان، رباط ها، ماهیچه ها، بافت همبند و اعصاب تشکیل شده است. مفصل مچ دست همچنین دارای دامنه های حرکتی متعددی است که برای بدن مهم است. در اینجا دو تمرین دامنه حرکتی مچ دست آورده شده است.

    کسانی که تحت عمل جراحی ارتوپدی قرار گرفته اند، به طور بالقوه دامنه حرکتی مچ دست خود را از دست می دهند. فیزیوتراپیست از بیمار می خواهد تمرینات خاصی را برای کمک به بهبود این حرکت انجام دهد. طیف وسیعی از تمرینات حرکتی می تواند شامل موارد زیر باشد:

    پنجمین تمرین توانبخشی | چرخش مچ

    این تمرین ساده شامل این است که فرد انگشتان خود را به هم بپیچد و مچ دست خود را در هر جهت ممکن حرکت دهد. هر موقعیتی که احساس می کند تحت فشار است، باید مچ دست خود را برای چند ثانیه بیشتر در آن حالت نگه دارند.

    ششمین تمرین توانبخشی | پیاده روی مچ دست

    در این تمرین، فرد کف دست خود را با بازوهای صاف روی دیوار قرار می دهد و دستان خود را به سمت پایین دیوار می برد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هنگام حرکت کردن انگشتان، باید نوک انگشتان رو به بالا باشد.

    هفتمین تمرین توانبخشی ‌| تقویت چهارسر

    منظور از چهار سر، چهار عضله در جلوی ران است. این ماهیچه ها با هم منقبض می شوند تا به خم شدن مفصل ران و کشیده شدن زانو کمک کنند. در اینجا دو تمرین تقویتی برای عضله چهار سر آورده شده است.

    هشتمین تمرین توانبخشی | بلند کردن پای مستقیم

    در این تمرین می توانید بنشینید یا دراز بکشید و پاهای خود را صاف در مقابل خود قرار دهید. زانوی پای آسیب ندیده خود را با زاویه 90 درجه خم کنید و پای خود را روی زمین قرار دهید. عضلات پای دیگر (مصدوم) را سفت کنید تا عضله چهارسر ران خود را منقبض کنید. همانطور که آن را منقبض می کنید، شروع به بلند کردن آن از روی زمین کنید و چند ثانیه نگه دارید.

    نهمین تمرین توانبخشی | باز کردن زانو

    نوعی باند مقاومتی را به میله ای تا بالای زانو قلاب کنید. انتهای دیگر باند را در اطراف همسترینگ درست بالای زانوی خود قرار دهید. با خم کردن اندک زانوی خود شروع کنید و سپس پای خود را صاف کنید و کشش بیشتری ایجاد کنید.

    دهمین تمرین توانبخشی | فاشیای کف پا

    اگر دچار آسیب ارتوپدی مربوط به پا و مچ پا شده اید، از تمرینات فیزیوتراپی برای کمک به مدیریت درد، بهبود انعطاف پذیری و افزایش قدرت بهره مند خواهید شد. در اینجا 2 تمرین پا و مچ پا وجود دارد.

    یازدهمین تمرین توانبخشی | اکستنشن انگشتان پا

    صاف روی یک صندلی بنشینید و پاها را صاف روی زمین قرار دهید. یک پا را روی پای دیگر قرار دهید و انگشتان پا را به سمت مچ پا بکشید. باید کشش را در امتداد پایین پا و پاشنه احساس کنید. این وضعیت را حدود 10 ثانیه نگه دارید.

    دوازدهمین تمرین توانبخشی | کشش ساق پا ایستاده

    در حالی که پاهای خود را ضربدری قرار داده اید، زانوی عقب خود را خم کنید و زانوی جلویی را تا حد ممکن صاف نگه دارید تا جایی که میتوانید به جلو خم شوید و روی پای جلویی خود در زیر انگشتان پا بگیرید. به آرامی بالا بکشید تا بتوانید کشش را احساس کنید.

    سیزدهمین تمرین توانبخشی | تمرینات شانه

    مفصل شانه از سه استخوان تشکیل شده است: ترقوه، کتف و استخوان بازو. تمرینات شانه می تواند به کسانی که نیاز به تقویت عضلات شانه و بهبود انعطاف پذیری دارند کمک کند. در اینجا 2 تمرین شانه وجود دارد.

    چهاردهمین تمرین توانبخشی | کراس اوور کشش بازو

    شانه ها را شل کنید و به آرامی یک دست را تا جایی که می توانید روی سینه خود بیاورید. این کشش را حدود 30 ثانیه نگه دارید.

    پانزدهمین تمرین توانبخشی | آونگ

    به جلو خم شوید تا یک دست خود را روی میز قرار دهید. اجازه دهید بازوی دیگر آزادانه آویزان شود و سپس به آرامی بازوی خود را به سمت جلو و عقب، پهلو به پهلو و با حرکات دایره ای بچرخانید.

     

    سخن پایانی

    امروز در این مقاله سعی کردیم چند مورد از بهترین کلینیک فیزیوتراپی تهران را به شما عزیزان معرفی نماییم. در آخر توصیه ما به شما این است که در صورت انتخاب هر یک از مراکز نام‌برده شده، بهتر است قبل از هر اقدامی؛ اطلاعات کامل‌تری در رابطه با آن‌ها به دست آورید.

    کلینیک سنایی

    منبع

    رزرو نوبت در کلینیک فیزیوتراپی سنایی

    بیماران و مراجعین محترم می‌توانند با تکمیل فرم زیر جهت رزرو نوبت و مراجعه حضوری، در کلینیک فیزیوتراپی سنایی اقدام نمایند. پرسنل مجموعه، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان خواهند بود.


      ۱
      ۲
      ۳
      ۴
      ۵
      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *